Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
...


back-selene

24921
Zapiski Demona

2006
Marzec
Luty


dodaj do ulubionych, bo jak nie....:P










mój drugi blog - fun story HP
następny mój blog- tym razem przeciwko debilom
blog mojej kochanej Nessy :*
blog mojej kochanej Nessy :*
mój kolejny blog- bardziej optymistyczny
nie lubię tego typu stron ale jest dużo fajnych linków... :P
nie lubię tego typu stron ale jest dużo fajnych linków... :P
wresczie ktoś kto się do nich nie ślini.. :/ ;)
trochę chamski ale fajny :)
hahaha... ale siara..
tez niezłe :)
hahaha... śmiech na sali...
salwa smiechu... haha
niezłe, niezłe.. honorek :)
hahaha.. ale z tej dziewczyny idiotka... tak sie tylko składa, że chodzi ze mną do klasy.. :/
śmiechowe są tu filmiki..hahaha
no nie... ale śmiechy.. ja bym sie ze wstydu chyba spaliła, a on jakby nigdy nic.. hahahaa

(:(

Stwierdziłam, że trochę zaniedbuję ten blog, więc teraz sie zdeterminuje i zacznę pisać trochę częściej :) Cieszycie się?
Jeśli tak lubicie moje kawały, to mogę pisac je tu pisać systematycznie :). Nie no dobra, dobra żartowałam.
I takie małe przesłanie do Pawła: zobaczymy co będziesz o mnie mówił, gdy się "zemszcze". Realizuj sobie twój...
czytaj więcej

back-selene 24th.mar.06 [komentarzy 14] jakieś pytanka? :)

zdrowa jak ryba :) ....ale raczej nie na umyśle :P

Tak, tak wyzdrowiałam- i całe szczęście. Dzieki wielkie wszystkim, którzy stoja za mną murem- byliście dla mnie inspiracja do napisania tej notki . Więc nie dzieje się u mnie ostatnio ic ciekawego co zasługiwałoby na umieszczenia na tym blogu. Żyję sobie jak zawsze- przeczytałam kilka książek, napisałam kilka wierszy i piosenek, pokłuciłam sie i...
czytaj więcej

back-selene 21st.mar.06 [komentarzy 4] jakieś pytanka? :)

... :/ ....

Czy wy nie macie nic innego do roboty? Te komenty i tak mnie nie ruszają. Żaden Jarek nie ma nic wspólnego z tymi notkami więc od razu możesz sobie darować. Pisz co chcesz. Mam to głęboko. NIe wiem czy męczenie mnie jest takie zabawne. Bo coś mi się nie chce wierzyć, że robicie to z nudów.... :/ No cóż... żałość mnie ściska...
I kochana "Pipko"...
czytaj więcej

back-selene 6th.mar.06 [komentarzy 15] jakieś pytanka? :)

...:::NO COMMENT:::...

Słuchajcie- nudy, nudy, NUDY!!!!! Co jest z wami?! Wszyscy złapaliście zimowego KACA?! No a co ze mną...? :(
Ehh.. nieważne..W każdym razie wy macie kaca, a ja doła. Czy to nie oczywiste? Przecież ja prawie zawsze mam doła. Ale to chyba nie jest zbyt ciekawe.... :)
Wogóle przez większość zostałam olana... :(
NIEKTÓRZY też zniżali się do tego...
czytaj więcej

back-selene 25th.lut.06 [komentarzy 18] jakieś pytanka? :)

no tak... a czego się spodziewałam..?!

super... no bo w sumie to czego ja się spodziewałam?! spytacie się pewnie: "o co jej k$%#a chodzi?!". a ja wam powiem. nie dostałam nawet jednej walentynki!! :'( a zresztą... może to początek nowej miłości? chciałabym, choć nic nie wiem. no właśnie. wiem, że nic nie wiem. to sie nazywa profesjonalizm, no niee..? :P coraz bardziej mi sie podoba...
czytaj więcej

back-selene 14th.lut.06 [komentarzy 5] jakieś pytanka? :)

walentynki...? nieeee!!

no tak... jutro walentynki, a ja jak zwykle (:() zostalam porzucona.. :( . nie wiem, moze to jakas klatwa? chcialabym, bo klatwe mozna zneutralizowac a niszczescia w milosci niestety nie. choc w sumie wiem, ze on i tak wroci- no BA! kocham go ale niue wiem co dalej...milosc nie wystarczy. no moze i wystarczy, ale na pewno nie tylko z mojej strony....
czytaj więcej

back-selene 13th.lut.06 [komentarzy 6] jakieś pytanka? :)

wszystko dobrze...?

można powiedzieć, że wszystko dobrze. no bo w sumie dobrze się czuje, dobrze mi idzie w szkole, deobrze mi z moimi przyjaciółmi i (nie) dobrze mi stoi z wagą... no dobra.. przyznaje się... z tym ostatnim to kłamałam..:P oczywiście :). ale co z psychiką? nie wiem.. jest LEKKO poszarpana, ale cóż... od czego ma się hobby? :) piszcie!

back-selene 9th.lut.06 [komentarzy 2] jakieś pytanka? :)

oh my god...

Dziś przezyłam swoją śmierć- czyt. zemdlałam.
Najpierw ściska mnie w żołądku i w płucach. Trudno mi oddychać. Potem kręci mi sie w głowie. Wisienką na torcie są czarne plamy przed oczyma i wirowanie w głowie. Nogi mam jak z waty. Mała dziewczynka patrzy sie na mnie speszona. Jestem blada? Dzięki jej głebokim, błękitnym oczętom wciąż stoję. Nic...
czytaj więcej

back-selene 7th.lut.06 [komentarzy 5] jakieś pytanka? :)

:) happy

no no.... pierwszy dzień i pierwsza notka a taka góra komentarzy..tego bym sie po was nie spodziewałała! skoro więc jest ich tak dużo w pierwszej notce, to wyobraźcie sobie ile ich bedzie przy drugiej czy trzeciej...:p :D. postanowiłam więc sprawdzić. :D . pozdrowienia dla:
Jagusi- za to, że zawsze mnie wspierasz niezależnie od tego, który to już...
czytaj więcej

back-selene 6th.lut.06 [komentarzy 2] jakieś pytanka? :)

Jak wiecie...

Więc jak wiecie "selene" oznacza księżyc. Jestem księżycem bo jest tylko księzyc biegnący wokół ziemi. Nie ma takieo drugiego. Wiecie o co mi chodzi? W każdym bądź razie zakładma już któryś z kolei blog o moim dziwnym życiu. Jest dziwne bo ja jestem dziwna. Wciąż wierze, że jeśli jest coś takiego jak Hogwart to powinnam tam już dawno być, i choć...
czytaj więcej

back-selene 6th.lut.06 [komentarzy 5] jakieś pytanka? :)

Evanescence - Going under
Music by Cassia